Tema: Re: Jelapeno pipirai
Autorius: Hertz
Data: 2010-04-07 12:11:38
Vakar ir as uzsimarinavau stiklaini pagal ta recepta, pipirus tai irgi
pirkau neaisku kokius, nu bet tipo cili. Marinato skonis tai tikrai geras
buvo, tai as sumasciau uzpilus pipiriukus to skystimo atsigerti :)))) gerai
kad ti sauksteli pradzioj pabandziau, nezinau kas butu nutike jei buciau
gera gurksni truktelejes, nes ir pagal kvapa ir pagal spalva tai taip ir
traukia paragauti.
Manau kad daugiau nebepirksiu gatavai marinuotu, nes ir skonis ir kaina
neatitinka to ka pasidariau namuose.