Tema: Re: Jelapeno pipirai
Autorius: Arj
Data: 2010-03-31 11:30:10
Kiek ragavau parduotuvinio lapaneo tai galiu parviewinti:

Fragata: - popiuliariausi, visur yra, daznai buna dideli ir mesingi, bet man kazkaip nelabai.
Anira - panasus kaip fragata (irgi marinatas stiprus, acto pagrindu), supjaustyti netvarkingai, vienas kitas
paraudonaves kartais buna - prekine isvaizda zodziu prastesne, bet sitie kazkodel yra mano megstamiausi - man jie
skaniausi.

Spilva - irgi analogiski pirmiems (marinatas stiprus, acto pagrindo, nors skonis gal kiek svelnesnis, spalva sviesesne).
Pagrindinis minusas lyginant su pirmais - siek tiek brangesni, pagrindinis privalumas - yra variantas "neplaustytu" -
jei ant sventinio stalo, tai labai tinka :)

"Rainbo" is prizmos - visiskai skirtingi nuo ankstesniu, "marinatas" visai be acto, bet su didele porcija druskos,
ko pasekoj jauciasi naturalus papriku aromatas - jei ilgai paprikos neragaves gali trumpam pasivaidenti kad sviezia
valgai :)
Bet man kazkaip truksta butent to rugstumo, del kurio ir patinka jalapenas. Kas jo nepakencia - butu geriausias
pasirinkimas.

Is alternatyvu galiu pamineti mazus apvalius "piri-piri picante" - buna norfoj, mazyciuose
indeliuose - astrumas panasus (t.y. netin, galima vienus valgyt), bet labai skanus, pagal skoni primena kaparelius :)
tik ten "mesos" zenkliai maziau :)