Tema: Re: Rekomendacija: krienai :)
Autorius: Arj
Data: 2010-04-06 16:30:24
Kas del krienu, tai kazkada teko girdeti tokias klabas:

Jie labai naudingi, etc etc, turi daug ypatingu medziagu, bet nenaudojami vaistu gamyboj todel kad ju savybes naturialia
svyruoja labai placiame diapazone.
To pacio ukininko tame paciame lauke augintu krienu kokios nors medziagos koncentracija gali skirtis 10 kartu ir tai
normalu. Taip sakant ne visi krienai yra vienodi :)

Del kvapo tarkuojant - is girdetu labiausia pasiteisines variantas yra tarkuoti su dujokauke balkone, dujokaukes vamzdi
per orlaide ikisus i buta arba bent i ta puse is kurios vejas pucia :)