Tema: Re: Garpuodis :D
Autorius: MaRiUs
Data: 2009-02-22 19:28:55
pradziai pratestink su paprastu puodu, sieteliu ir bliudu uzdengtu
sandariai..
manes kazkaip nesuzavejo visiskai, skonio 0, tai jau geriau blyn
cholesterolizuotis, riebalizuotis nei valgyt galas zino ka.....
as vat isigijau spyzini puoda ir kepu troskinu jame viska ir i galva nejamu,
ba nuo senu senoves zmones tokiu budu gamino ir gyveno po 100  metu :)

"shimtas kinieciu" <theroyalwe@news.omnitel.net> wrote in message
ziurek naudota. ir ishkart gali ziuret kam paskui juom acikratysi ;)