Tema: Re: Grill Brazill
Autorius: YogiBear
Data: 2009-02-19 20:38:30
Tai kazkada buvo 49, darbo dienon buvo po 29,  o dabar vis laika po 29.
Gerem kokteiliukus, tas ju tradicinis man labai patinkantis vadinasi
Caipirinha (daug leduku, laimai, cukrus, cachasa) uz 9(akcija), Mexicana
(saldesnis, zmonai baisiai patiko) 12Lt, Cosmopolitan 12Lt, ir dar kazkoks
Batida emmm.. su braskemis visi kokteiliukai fantastisko skonio...
Buvome jau antra karta, nepersivalgyt nesigavo vel :)