Tema: Re: Keptas suris
Autorius: aussie
Data: 2009-02-12 10:52:42
Nezinau ar cia slovakiska ar vengriskas ar koki recepta as zinau, bet man
labai patinka:

Baltas varskes suris (neieskau as perdaug autentisku tu siuriu, nes nezinau
koks "originaliai" jis turi buti , tdel perku kazkoki zemaitijos pieno
lygtai melynoj pakuotej arba is kaimo parsivezu mociutes slegta), kuo
riebesnis tuo skaniau :) ryziai ir lecho papriku ir pomidoru "padazas" ar
kaip ta dalyka pavadinti.

Imeti i dar nevisai ikaitusia keptuve su aliejumi gabala balto varskes
surio, kaitini ji tol kol jis issilydo ir pasidaro tokios konsistencijos
kaip "tesla" na toks neskystas bet ir nekietas, tasus. Kaitinant gali
prieskoniu pagal skoni uzmesti, tuo paciu metu verdi ryzius, jei juos
isverdi anksciau i surio kepimo pabaiga galima imesti i tapacia keptuve
salia surio apkepti trumpai, tada suri ir ryzius viena salia kitu i lekste
ir tarp ju chliustelni lecho taip normaliai :) mmmm, man tai labai patinka,
paprasta ir skanu.

 siaip bulgarijoj vienoj zabigalkej kazkada seniai seniai toki ragavau,
gryzes sugalvojau pasidaryt namie, nes labai jau patiko skonis. Nors lecho
siaip lyg ir vengriskas padazas.

P.S. Sorry jei as cia visai ne apie ta patiekala pataikiau :) bet suris ir
cia keptas :)