Tema: Re: Ar jau yra stintu klaipedoj??? :D
Autorius: Irmantas
Data: 2009-02-08 22:08:33
Cia gudriam buti nebutina.
Paprasciausiai jos sviezios. nenoriu as gilintis, nes dar issauksiu
bereikalingas diskusijas. Cia ka tik sugauta zuvyte, ji ir keptuvej dar turi
jegu
Kaip sake, cia jau viena is paskutiniuju geru stintu- didele, kieta. Tuoj
jos isplauks nersti, iplauks i upes, o ten jau "vyrai
su televizoriais" trauks is peties ir vel stintos kaina nukris, bet ji jau
bus nebe ta, pavargusi...
As ne zvejys, bet is pazistamo kas antra diena apie ja prisiklausau.