Tema: Re: Velykos arteja
Autorius: Arj
Data: 2010-03-30 15:25:44
> tas virtas rukytas kumpis tai labai idomus reikalas, bent jau man. Nes pvz.
> iki savo vestuviu ir velesnio gyvenimo pas uosvius, as net nezinojau, kad taip kumpi galima tikslingai ruosti. Idomu,
> kokia jo pateikimo prasme

Pas mane kaime rukyta kumpi virdavo tada, kada jis budavo per daug surus ar sukietejes nuo stovejimo.
Jei su surumu viskas ok - paprastai niekad nevirdavo.

Ir saip taip pamascius labai teisingas suvartojimo budas - jei svieziai isrukus jo surumas labai ok, tai pastovejes
ilgesni laika,
kumpus pasidaro kietas ir suresnis - va toks i barscius idealiai tinka, nors vieno jo valgyti jau nebelabai galima buna,
o pavirtas patampa ir minkstas, ir druskos perteklius iskeliauja i sriuba.
O sviezia (gera) rukyta kumpi virti - IMHO nesamone ir produktu gadinimas.
Nors barsciai skanesni buna, jei is rukytos mesytes verdi :-)