Tema: Re: Velykos arteja
Autorius: bzik
Data: 2010-03-30 14:58:56
tradiciniu maistu reiktu pasiieskot normaliose etnografinese knygose/monografijose, o ne is siuolaikiniu etnokulturos puoseletoju priessventiniu paistaliojimu.
O kas del kumpio, tai simbolika paprasta - Gavenia yra septyniu savaiciu pasninkas, kai mesos negalima. Velykos jau leidzia ja valgyt. Paprastai kiaules skersdavo pries Kaledas ir pries Velykas.