Tema: Re: Q: Sausainiai "damu pirsteliai". Kur gauti ant Vilniaus?
Autorius: MaRiUs
Data: 2010-03-23 21:52:08
http://community.livejournal.com/receptishi/34803.html

Kept reikia, o ne po parduotuves duotis.... :)

O siaip kaune tai Pramones maximoj prie kinietisku padazu skyriuj buna
(ten tokia lentyna prie prieskoniu su visokiom sojom, tacco ir t.t.t,
tai vat is vieno galo ten savojardziu bebe pora rusiu buna pastoviai.
O kiek teke pirkt tai pvz "iki" tai netgi ir Utenoj buna pirkti :))))

--
MaRiUs

Kaunas