Tema: Re: Sausainiai "damu pirsteliai". Kur gauti ant Vilniaus?
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2010-03-23 12:18:48
aha, ash kai nezhinojau kaip atrodo, tai pervazhiavau belekiek parduotuviu, kol galu gale skambyjau lavonui, sakau nu nera, jis sako, nu ant ju dar buna tokios kaip knygutes prikabintos... ash sufokusuoju zhvilgsni tiesiai i lentynas, pasirodo stovejau ir zhiurejau i ji, priesh skambindamas ir nesupratau, kas te:)