Tema: Re: Popierius arbatžolėms
Autorius: SMart
Data: 2010-01-20 08:27:18
Pasikičiau tavo tipic'ą ir prisiminiau kad kažkur giliai stalčiuje
turėju kadaise nusipirkės, pagalvojau a kokio velnio aš darbe arbatą
gerdamas spjaudausi arbatžolėm .... :) Nugi puikus daiktas.

Kadaise labai patiko Kopenhagos jaunimo kavinukėje. Užsisakai arbatos,
ją supila į tokį didelį arbatos maišelį su a la rankenomis, kurios
susiriša į mazgą. Išgeri arbatą ir po to dar porą kartų suvaikštai iki
baro užpilti karštu vandeniu tas pačias arbatžoles. Taip už 15 lt gauni
išgert tris-keturis puodus :)