Tema: Re: pameskit ideju kur panaudoti konservuotu grybu pertekliu
Autorius: buran
Data: 2010-01-17 08:53:57
Gryyyyyybai :))))

O kaip lietiniai su grybais? Grybus sumali ar smulkiai supjaustai,
pakepini smulkiai pjaustytus svogūnus, sudedi grybus ir dar truputį
pakepini, na dar prieskonių pagal skonį...
Tada kepi lietinius ir į vidų dedi šitą grybų masę.

Arba imi lygiom dalim svogūnų, morkų ir grybų. Kepini svogūnus žiedais,
kai iškepa sudedi morkas, dar pakepini, tada pridedi pomidorų padažo,
drusko, pipirų ir t.t. kokius prieskonius mėgsti, sudedi grybus ir
viską truputį patroškini ant minimalios ugnies. Tada atšaldai ir laikai
šaldytuve. Man toks patiekalas su juoda duona - labai jėginis.

Arba tiesiog smulkiai įpjaustai svogūnų, užpili grietine ir viskas :D

Arba lazanija, tik vietoj "boloneze" padažo dedi smulktintus grybus.

lasaZ expressed precisely :