Tema: Re: griztam prie mesos/desros
Autorius: Junda
Data: 2010-01-12 23:29:04
Ne tik dešros keisto skonio, bet ir kumpis kažkoks pasišlykštėtinas
pasitaikė. Mane iki šiol tąso einant pro jų larioką. Tiesa, kaimynės šuo
ir katė nebrokijo. Perkam Ukmergės g. turguj 2 vietose, viena, kur būna
rūkyta išpjova (30 Lt.) (kažkaip nemačiau niekad jų pavadinimo, bet
kitur išpjovos nėra) ir kažkokios Teresės larioke, man ten skanios dešros.