Tema: Re: Thermomix 2
Autorius: L I N A S - procentas
Data: 2010-01-07 16:51:29
:))))) ale ot snekoriu/komentuotoju susirinko :))) Gera/negera firma. Perka
tik lochai, kad 10 metu kazkur veikia, tai nesvarbu, svarbu, kad galetu
daugiau parduot :)))))
Tiek laiko nesa pelna ir liuks ir dzin kas tuos pinigus sunesha. Jei tavo
imone daugiau pelno duoda, tai sveikinu, tik, kad kazkaip abejoju....