Tema: Re: Kur perkat zasis?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-12-14 14:01:29

> Man butent apie tai ir minejo,kad jie nemegsta dregmes ,todel paklotas
> turi buti daznai keiciamas arba itrindinejama spiritu.
> Bet darbelio apturejote grazaus!

Tai ir rasiau. Jei del pinigu - nesiulau nei zasu nei kalakutu. Jei yra
laiko ir i tai ziureti kaip i hobi - gerai.

Dar vienas niaunsas. Kalakutiena pas mus populiaresne, todel isstumti draugu
tarpe ja nera sunku. Zasiena - IMHO jau teks paieskoti megeju,nes pas mus ir
receptu liaudyje maziau ir ka su ja daryt maziau zino (man ishvis tik viena
mintis - kepti). Nezinau kokia pas busim ukininka seima, taciau mes sau
pasilikome du paukscius. Eina trecias menuo, tai dar neivaldem. Nepradesi gi
maitintis - ryte antiena, pietums antiena, vakare antienos kotletai.