Tema: Re: Kur perkat zasis?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-12-14 13:00:17
Cia zinai, gal kaip durniui atejus i kazino gera korta krenta. Nes nueita
buvo ant aferizmo. Draugo mama augina ir labai ragino pabandyti. Liepe pirkt
dvisavaitinius, sake, kad maziau nudves. O ash nupirkau keliu dienu ir
nenudvese nei vienas, nors auginami buvo tik remiantis internetu,
konsultacijomis telefonu ir bendru supratimu. Taciau iki tokiu dalyku, kaip
tu rashai nebuvo prieita. O ir sunkiai isivaizduoju, kaip tu ta paaugusi
zveri pamasazuosi. Vienam, ne paciam didziausiam kai skelbiau nuosprendi,
netycia vos vos ranka su nagu uzkabino - randas dar po triju menesiu matos.
Tai teko biski technologija keist - supratau, kad jei koks rimtesnis geriau
pataikys, zarnas saujose parsineshiu.