Tema: Re: dar del spirgu ir grietines padazo
Autorius: LB
Data: 2009-12-10 11:45:03
Povilai, jei esu tave mates Karoliniskiu turgely, tai mes panasus. t.y.,
centnerio prasme. ir 15 sepelinu nebesuvalgyciau...
Kestas ir Moletu - ukininkas, kurio produkcija, ir tik ja, pirkau visa
vasara Justiniskiu turgely prie Norfos. dabar jos yra tik ukininku turgely
Virsukiskese, prie Mados (uz gaidzo, sklepe) - o as toks tingus ryte, kad 8
ten beveik neturiu sansu pasirodyt. Jis viska parduoda moteriai, kuri ir
rupinasi