Tema: Re: dar del spirgu ir grietines padazo
Autorius: Povilas
Data: 2009-12-10 11:41:20

"LB" <linasbal@ekoi.lt> parašė naujienų
news:hfqfd1$vi2$1@trimpas.omnitel.net...
> kadangi vakar kai kam sugadinau nuotaika, atsiprasau grupso - is darbo
> isejau, inkaliau troskinio su vistos gabaliukais ir 2x 1795 tamsaus alaus.
> todel ir neatrasiau.
>
> Atsakymas Povilui:
> jei imu Kesto is Moletu grietine, tikrai karstuose riebaluose jin tampa
> kruopelemis pirmu momentu. pamaisius susihomogenizuoja.
>
> jei pirktine tai tik Panevezio melynuose maisiukuose, ta normaliai

As padazu gamybai perku tik grietine is ukininku  arba tuose vazinejanciuose
turgeliuose, ar is kaimo atsivezu ar turguje. Ir su sia grietine niekada
nebuna jokiu problemu + ji yra pigesne ,nei parduotuvine.

> del cepelinu:
> mano rekordas 15, normalaus dydzio. tuomet sveriau apie 68 kg, ir tas buvo
> seniai. ketvirtos vietos laimetojas ikale 10 ar 11. bet jie buvo gaminti
> namie.

Esu mates ,kaip vienas klasiokas, tuo metu sveres apie 75 kg ir budamas apie
170 cm ugio ,suvalge vienu prisedimu 17 cepelinu. Ir ne siap sau maziuku,
bet tikrai rimtu cepelinu. Tuo tarpu as tuo metu sveriau apie 80 kg ior
buvau apie 189 cm ugio, ir tesugebejau iveikt 4 ar 5 vnt. Pas mane ir
siandien 4 vnt yra normu norma ir tai ne vienu prisedimu, nors mano
kompleksija nuo anu laiku pasikeite ir dabar jau sveriu siek tiek virs
centnerio :(