Tema: Re: Gruziniski prieskoniai
Autorius: PliuShiniS
Data: 2009-10-30 15:08:59
Tai matai ten ne tokia adzikos pasta buvo kaip tavo daryta, o milteliu
pavidale, sausa. Ten tipo tos paprikos permaltos su kalendros seklom ir
cesnaku smulkiai, smulkaiai ir sudziovinta iki miltuku.
Bet ta moteriske pardavinejo gruziniskos paprikas dziovintas trintas, tai tu
skonis 1 prie vieno kaip tavo tu pipiriuku is adzikos :)
Gaila kad symet nesigavo man pasiruosti to delikateso tavojo, nes tavo ta
dovanotam indeli like gardesio tik ant dugno, superinis produktas.

"Povilas" <geras@vilkas.lt> parašė naujienų
pranešime:hc8vfs$crc$1@trimpas.omnitel.net...