Tema: Re: Gruziniski prieskoniai
Autorius: PliuShiniS
Data: 2009-10-26 14:06:40
Buvau, nusipirkau keleta prieskoniu. Kainos - 3-10 lt uz 100 gr.
Turejo kumino malto, kalendros maltos, malto baziliko, prieskonines druskos
2 rusiu, dziovintu gruzinisku pipiru, adzikos, chmeli-suneli (maltos ozrages
augalo) ir dar keleta dar gruzinisku prieksoniu pavadinimo nempamenu, isviso
12 prieskoniu.

"Umedeles" <bilekas@bilekur.lt> parašė naujienų
pranešime:hbpinc$sbj$1@trimpas.omnitel.net...