Tema: Re: Rūkykla ant dujinės {Acargey KB}
Autorius: SMart
Data: 2009-10-30 10:21:24
Na, pirkta ji buvo prieš porą metų, aišku už blėkos gabalą 150 lt
daugoka, bet tai buvo variantas "prireikė rūkyklos pakeliui į žūklę" :)
Taip, žuvies nusausinimas labai svarbu, dar aš pastebėjau kad ta
skylutė labai daug reiškia ar atidaryta ar uždaryta. Matavau
temperatūrą, ir kai palieki atidarytą nusistovi ~ 100 laipsnių viduje,
o jei uždarius ir momentaliai pamatavus gaunasi visi 140. Be to per ją
išeina garas. Man geriausiai gaunasi (tinkamas žuvies
drėgnumas/sausumas) su tokiais intervalais: Rūkoma ~20 min. pirmas 7
min min. uždaryta, per tą laiką išdega pjuvenos ir tada atidarau iki
galo, kar išeidinėtų garas. Žuvis dūmo skonio jau būna pasisėmusi.