Tema: Re: Rūkykla ant dujinės {Acargey KB}
Autorius: Povilas
Data: 2009-10-30 10:08:09
As siemet irgi pirkau panasia rukykla,tik pirkau Romadoje .Ji siek tek
didesne uz ta Behr ,kuri cia pavaizduota, bet is esmes identiska. Mokejau
"po akcija" 129 lt.
Visa vasara prasitampiau masinos bagazineje, tai naudojama ji buvo labai
intensyviai. Taip kaip joje issiruko zuvys , labai patiko tiek man, tiek ir
visiems kas ragavo. Tik yra vienas bet - reikia labai gerai nudziovint
zuvis, pries rukant, nes kitaip atsiranda labai daug dregmes viduje ir zuvis
ne tiek issiruko, kiek isverda dumuose. Bet jei atmusi ranka ,tai
puikiausiai isisiruko tiek smulkios zuveles (istisai rukiau seliavas), tiek
ir visokie lynai ir karsiokai. Jos dydis riboja rukomos zuvies dydi ir
pvz.karsio didesnio ,nei 1,2 kg nepavyks igrust i sia dezute.
Kas link medienos ,kuri skleis dumus,tai jau cia skonio reikalas kokia deti.
As pats turejau is Alandu parsivezes alksnio pjuvenu,tai rukiau jomis,bet
bandziau sode det obeli,slyvas ,tai irgi gavosi labai skaniai - gal net
skaniau uz alksni,nes jo dumas yra labai aitrus.
Turiu pasakyt, kad ne kart per sezona taip ir nepasinaudojau tom "dujinem
komforkem" ,kurios ieina i komplekta,o visa laika rukykla dedavau virs
zariju. Tuo tarpu,vienas mano kolega,visa laika naudojosi tais
degikliais,todel jo rukykla atrodo kaip nauja,o maniske - kaip rukykla :)

P.S."Zukles fanatikai" gal per daug klientu turi,kad vis dar laiko tokias
aukstas kainas? Gyvenu salia ju ir matau,kad pardavejai istsai lauke
ruko.Taigi ,galima daryti prielaida,kad klientu nera per gausiai,tai tada
visai nesuprantama kaina,kurai autorius sumokejo uz rukykla pas juos!