Tema: Re: Virtuvinis kombainas
Autorius: Povilas
Data: 2009-10-28 10:28:22
Yra tokia salis ant Zemes - "bulbiandija" arba kitaip sakant Baltarusija.Tai
ar nevertetu pamastyt,kad reiketu rinktis anos salies gamintoju
produkcija,jei norima,kad bulves butu sutarkuotos kokybiskai?
Turiu pasakyt,kad musu namuose beveik neegzistuoja toks patiekalas kaip
cepelinai ir per paskutinius 5 metus sunku prisimint ar buvo jie nors karta
ruosiami.Todel man ta bulviatarke nera ypatingai aktuali.Bet man reikejo
mesmales - ne mesos kapokles,bet mesmales ir as buvau pradejes siek tiek
dometis siuo klausimu.O visai atsitiktinai Gariunuose ukiniu prekiu
paviljone uzmaciau visa stenda rusisku ir baltarusisku mesmaliu ir
ivairiausiu darzoviu smulkintuvu.Turiu pasakyt,kad nekurie rusiski ir BY
gaminiai turejo ir bulviu tarkavimo priedelius,o ne kurie is ju ir kopustus
rauginimui pjauste +buvo dar visokiausiu priedeliu ,taigi gaunasi
gryniausias kombainas.Kainos tokiu aparatu siekia nuo 140 iki 200 lt
maksimum.Pardavejai dievagojasi,kad daugumos is ju mechanizmai plieniniai ir
todel bevik amzini,o varikliu galingumai tai ne tu pseudoeuropiniu,kur
rasoma 1500 w,o is tikro tera tik 300-500w,o siekia visus 1000 w.
Taigi,siuo ekonomines krizes atveju gal ir vertetu atsisukt I rytus ir
pamastyt apie tai,kad ne viskas ten buvo blogai gaminama,juo labiau kai
kainos skiriasi min dvigubai nuo pseudoeuropiniu gaminiu.