Tema: Re: Virtuvinis kombainas
Autorius: Contax
Data: 2009-10-27 13:04:14
Niekai visi tie jusu siuolaikiniai kombainai. Mano draugas turi Stalino
laiku kombaina, rusiska gramozda. Matyt, darytas kokioj tanku gamykloj, kaip
tais laikais buvo priimta kiekvienoj gamykloj daryt ka nors namu ukiui. Tas
kombaijnas turi greiciu deze. Tai draugo zmona sugebejo i ta greiciu deze
imesti verzle, kai plove. Zinoma, sutratejo koks tai dantratis ir finale
veikia tik dideliu greiciu. Bet veikia. Norint sumalti mesa kotletams,
reikia pries mesos ismetimo triuba laikyti mazdaug metro atstumu bliuda
vertikaliai. Tada imetus mesos gabala pasigirsta garsus tfuuu ir mesa kaip
is reaktyvinio lektuvo variklio islekia ir prilimpa prie bliudo. Spjaudo,
bet mala labai gerai. Soviet product!!!