Tema: Re: namines desreles
Autorius: Povilas
Data: 2009-10-07 09:16:22
"ALORA" <aloros@kompas.de> wrote in message
news:hag1vs$mdo$1@trimpas.omnitel.net...
> tai jo. Tai vadinasi "slaptos recepturos priedai". Tik tie priedai, tiesa
> pasakius, ir jauciasi :)

Gal man is vaikystes like labai geros asociacijos i tas vokiskas
desreles,nes apie 76-78 metus tekdavo stovyklaut vasarom pionieriu
stovyklose Vokietijoje (daugiausia Tiuringijoje),o ten vos ne kasvakara
vietiniai vadovai gamindavo desreles ir jas kepdavo,pod zvuk gitary i
pionerskych pesen :).
Taip pat like labai geri prisiminimai apie desreliu skoni Berlyne Alexander
platz'o kioskeliuose.
Todel vis stengdavausi atgamint ta skoni,gamindamas namie desreles.Bet ,kad
ir kaip laikydavausi recepturos,turiu pripazint,kad iki oroginalo
nedatempdavau niekada,nors seimynai jos patikdavo (jie neisrankus maistui).
Esu mates laida per Discovery,kaip fokietis gamina desreles,tai
nepasakyciau,kad ten butu buve ideta daug ingredientu :
druska,pipirai,cesnakas ir pienas.Deda i patelnia,siek tiek apkepa,o veliau
patroskino su raugintais kopustais.