Tema: Re: namines desreles
Autorius: ALORA
Data: 2009-10-06 12:04:38
taip, ta laida, kurią mačiau, ir buvo apie baltųjų dešrelių gamybą. Beje,
kadangi gyvenu Bavarijoje, tai turėjau progą paklausti originalaus gurmano
bavaro, kurių velnių ten tas ledas. Jis sako, kad kai weisswurstas buvo
išrastas, nebuvo šaldytuvų. Šita dešrelė buvo gaminama anksti ryte ir
patiekiama tik iki pietų, nes ji šviežia ir niekaip neapdorota, o karštam
vandeny ją pabrinkinti galima tik prieš patiekiant. Žodžiu, vėliau jos
kokybės užtikrinti negalima. Bet kad ji išsilaikytų iki pietų į ją išradėjas
(kažkoks Miuncheno kabakas) sumanė dėti ledą. Iš kur ledas be šaldytuvų -
nežinau, buvo liepta nesikabinėti prie žodžių :)) Tai tokia legenda apie
baltąsias dešreles, bet dabar ledą deda, kad dešrelė būtų "purios"
konsistencijos.