Tema: Re: kriausiu vynas?
Autorius: AlfIndraja
Data: 2009-10-01 12:10:17
Na cia idomiai su tuo kriausiadosu :)
Gerai kad pas mane to eksperimentinio marmalo tik 10 litru. Anksciau obuoliu
ar vynuogiu vynai pavykdavo be jokiu problemu. Dabar dar ir slyvu vynelis
stovi kunkuliuoja ir viskas su juo puikiai. Tik tas eksperimentas su
kriausem - nevykes. Dar tiek nenusygyvenau, kad acta gerciau :) Gal rimtai
pasidaryt kriausiu acto ir sunaudot kur buity ar kulinarijoj? 10 litru
daugoka :P
Gaila neturiu pazistamu, kas fabrikeli samanes turetu...
O tas obuolinis kalvadosas, kvepia duonele ar obuoliais, ar dar kokiu
velniu? Galvoju, kas gautusi is mano kriausiu raugo...

---