Tema: Re: su kuo dujine isvalyt?
Autorius: gopas
Data: 2009-09-22 21:48:54
dujine tai cia ne su keramikiniu pavirsium, todel ten greiciausiai metalas.
o metala drozt su sveitikliu kokiu nesigauna. buvo man plotas uzsipyles
riebalais...niekas neeme. tai siaip ne taip nudrociau su sausu ranksluosciu,
i ji ivyniojus medine lopetele...ir droziau droziau. pavyko, bo galvojau jau
ragas bus :)