Tema: Re: su kuo dujine isvalyt?
Autorius: opapa
Data: 2009-09-22 18:47:04
man irgi aktualu - senukuoe nusipirkau kazkoki lenkiska valikli orkaitems,
kainavo ~6-7lt, bet lukesciu nepateisino - valo bet reikia labai intensyviai
bruzinti operacija kartojant nezinau kiek kartu :)  maciau buvo kazkoks
valiklis uz 25 lt, kazkaip sudvejojau ir nepirkau to, bet tikriausiai teks,
nebent kas koki slapta recepta orkaitems valyti pasakys (kai pirkau
pagailejau pinigu savaime issivalanciai, tai dabar vargti reikia :) )