Tema: Re: Saslykines uzdegimas
Autorius: MaRiUs
Data: 2009-09-22 09:40:07
Kazkada, kai nebuvo skyscio sekmingai uzkuriau aliejumi:

Papili anglis, sulaistai aliejum, tada ant ju maziuka maziuka lauziuka is
smulkiu pliauskliu pakuri, nuo jo uzsidega aliejus ir po truputi paplinta
ugnis po visa plota. Toliau - viskas kaip su uzdegimo skysciu.

dar kita buda esu naudojes tai su dujiniu degikliu (tokiu maziuku, kur
dedasi campingazo balioniukai pvz tokia:
http://www.campingaz.com/p-22956-pt-2000.aspx) - su juo ikaitini kelias
anglis iki raudonumo, o po to nuo ju uzsidega visos kitos