Tema: Re: Saslykines uzdegimas
Autorius: monaxas
Data: 2009-09-21 22:13:52
Bet tai bbd kiek reik puikios medienos sudegint, norint gauti tą patį kiekį anglių.
Žinau koks skonis ant grynai beržinių angliu, uosinių ir (čia jau - gurmaniškumas) įmetus vieną pliauską obels.

Bet kasdieniam baliui pirktinės anglys yra gėris. O Skysti naudojam labai saikingai:
porą saujų anglių sumyžam padegamuoju skysčiu, bet ne tuo smardalu, o bekvapiu (nu beveik)
 iš sanitekso (kitur nemačiau).
Tada įsidega tos anglys, metam ant jų kalną šviežių, iš maišo

Kai dalis įsidega - paskleidžiam per mangalo plotą.

Po 10 min galim kabint iešmus

"ShowmanaZ" <a@aa.aaa> parašė naujienų pranešime:h98ipi$769$1@trimpas.omnitel.net...