Tema: Re: Vel gliukomatai
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-02-06 10:29:11
Ikalbejo. O seip istorija su tesiniu.

Norejo Petriukas issiskirti is visu ir gavo birka i kakta... Kaip sako
klasikai, man buvo pateiktas pasiulymas, nuo kurio negaliu  atsisakyti. O
rimciau, atejo praeita savaite daryti tyrimai. Tai kiek supratau pas mane
viduj  gyvena kazkoks gienius ar giena, kuris dabar atsibudo ir sako -
"Karoche, bahurs. Uzteks ryti ta salietra. Nuo siol tik  normalei
maitinsimes". Is vienos puses minusas - nezinomuos kabokuos tik
desertai, darzoves ir snapsas. Tai jau kai pagalvoji, geriau ne gienai, o
kokia askaride butu rade. Is kitos puses - pabaltijyje musu tokiu tik 20,
tai kaip yra kuo ir pries gimine didziuotis. O ir namie bus proga labiau
sveikus produktus rinktis.  Pabendravau su viena farmacininku kontora jau -
siulo i banduomuosius triusus uzsirasyti. Tipo jie man kazkokius ratus
pastoviai pakishines ir ziures kaip mano giena i tai reaguoja. Priedo dar
mokes kazkiek uztai. Aha, tuoj - dar inkstus organu perekupams prastumiu ir
krize nebegresia. Rezultatus vakar gavau, tai pirma reakcija - visa diena
sunervinc vaiksciojau, bet dabar atleido - gal ir pliusu tame yra. Kolegos
dar - geri zmones, maikute padovanojo. Sako, kad kinietiskai uzrasyta "Jokiu
gliukomatu, nx !!!" . Reiks isbandyti siandien - paziuresiu ar virejas
supras, kur vaikstau - jis ten prie akiu viska gamina.