Tema: Re: Vel gliukomatai
Autorius: Veygr
Data: 2009-01-27 12:46:42
Primygtinai tau siulau issaiskinti, kas ten yra. Gal tu histaminam
esi alergiskas? Belgu restoranuose kai kurie vos neuzdusta
nuo alergijos, sukeltos juros gerybiu. Ir po to suzino, kad
yra alergiski histaminam. Juros gerybes turi daugiausiai
histaminu, todel ir klasiau, kokia sriuba valgei. Gal su moliuskais,
krevetem? Jei ir anksciau ta pacia sriuba valgei ir nieko nejautei,
tai dar nereiskia, nes nuo gyvuno priklauso, kur ji pagavo, kiek
laike ir t.t. Kita vertus, gal ponas is Azijos nezino, kad egzistuoja
gliutamatu maisto produktuose naudojimo reglamentas? Jo negalima
deti daugiau, nei leidziama. O tokiu dalyku nepaisymas gali baigtis
istaigos uzdarymu?
Tai va, siulyciau suzinoti iki galo.

veygr