Tema: Re: Req: Karpio paruosimo recepto
Autorius: Povilas
Data: 2009-01-24 22:10:35
"A&G" <laiskudeze@takas.lt> wrote in message
news:gld0m5$n85$1@trimpas.omnitel.net...
>o man toks karpis smirda dumblu, xz kodel bet iskepus noro ner valgyt

ka tik zmonai ir jos  draugei,ta pacia tema, buvau isvedes paralele : ar
medziotojas medzioja kiaules - nemedzioja;tai ar gali zvejys zvejot
kiaulidej - negali!
Tie reti atvejai kada galima paragaut "naturalaus" karpio (kurio is principo
negali but naturalaus musuose,nes jis nesiveisia naturaliai musuose),yra
isskirtiniai ir greiciausiai,kad  didziai daugumai is cia rasanciuju,niekada
nera teke matyt ir ragaut sazano.Todel sneket apie tai,kad garde
,dirbtiniais pasarais nupenetas gyvis ,gali but skanus..............nera
teisinga!