Tema: Re: Re:Kitaiski brandai
Autorius: svyt
Data: 2016-12-04 16:45:55
Jo, tik androide kai ramo prisipildo neleidzia instaliuot nieko
 irgi,tik su bile kokiu booosteriu prasivalo, ko gero vel kazka
 painioju.
Internal man gan nesunkiai didzia dalim persikelia i kortele. Jei
 ne, rootinu tada viskas persikelia, ir norint issitrina

"gamyklines" programos, taip tos vietos padaugeja. Jau ir
 pamirsau kas man uzsikisa pirmiausia, paskutiniu metu nesuojuos 2
 telefonus/tabletus (darbini 2 korteliu ir nuosava su travel sim
 chat kortele) tai dalis programu viename, dalis kitame tai visai
 nieko, viskas telpa, viskas pasileidzia. Abeju dabartine verte
 mazdaug po 150. Tai aparatas uz 300 kazi ar atstotu juos
 :)

--

bmw e39/ 525d

----Android NewsGroup Reader----