Tema: Re: Re:Kitaiski brandai
Autorius: android
Data: 2016-11-28 12:37:59
"svyt" <juzila@mail.ru> wrote in message news:o1fcot$cs3$1@trimpas.omnitel.net...
> 64 gb? Atmintis failams ar vidine atmintis? Ju bent 3, kvailiausia
> ta kur maziausia, tipo operatyvine (cash laiko ten), ji greit
> uzsikisa, net jei vidine kortele ir milziniska.

tai isivaizduok PC pavyzdziu -
RAM tai RAM,
Internal memory tai HDD,
flash card tai isorinis HDD
ir viskas taps tau aisku.
Kas del RAM - tai OS pareguliuoja casho laikyma jame, t.y., viska ko nenaudoji perraso i HDD swapa.
Taspats pas PC, taspats ir Androide.

Mane uzkala butent Internal memory trukumas, nes kai ji pergrusta - nesiinstaliuoja appsai is
PlayStoro. Lygiai kaip ir pas PC kai pergrustas HDD - nieko nebeidiegsi ir OSas veiks xujovai.
O appsai ne visi keliasi i Flash carda, tad Internal memory anksciau ar veliau uzsikemsa ir reik
ieskotis naujo phone