Tema: Re: Android smartphone veikia kaip 3G modemas?
Autorius: Mr.Green
Data: 2013-05-08 18:20:10
Na, aš tų planšečių už 200 Lt nelaikau rimtu daiktu, apie kurį vertėtų
diskutuoti, o prie Samsung ir Nexus nieko nepajungsi.

"Doxlas"  wrote in message news:kmdga2$tng$1@trimpas.omnitel.net...

Pasitikrink žinias. Daug androidinių telefonų ir planšečių palaiko USB OTG
režimą - t.y. paduoda įtampą prie USB porto pajungtiems įrenginiams. Man
sėkmingai pasijungia USB flashkės, iš jų muzika ar filmai groja, pelė -
ekrane atsirada kursorius, fotoaparatas - gai iš telefono peržiūrinėt,
kopijuot, trint nuotraukas. Prie pigios kinietiškos planšetės (ePad 2)
pasijungė Huawei 3G modemas.