Tema: Re: Android smartphone veikia kaip 3G modemas?
Autorius: Mr.Green
Data: 2013-05-08 16:09:58
Na, mano žiniomis ir planšetėje, ir gudrafone USB yra slave. Nebent aš kažko
nežinau.

"Paul_"  wrote in message news:kmbd49$uc9$1@trimpas.omnitel.net...

Apie tai ir rasiau savo pirmame poste. Wifi hotspot variantas jau
atkrites senai.
Pagrindinis klausimas buvo kaip jungiamas gudrafonas per USB, kad
plancetas turetu interneta.
Patikslinu, kad nei gudrafono, nei plancetes nevaldau, todel techniniu
atsakymu i man kilusi klausima nezinau. Butu gerai, kad kas pasufleruotu
atsakyma, nes kol kas kyla itarimas, kad tokios galimybes tureti
interneta per USB - nera.