Tema: Re: Galaxy S2 vs. Razr
Autorius: padugne
Data: 2012-01-12 11:57:13
On Thu, 12 Jan 2012 08:37:37 +0200, spakainas wrote:

> Nu matai, man aifono pagrindinis minusas ir yra tame, kad jo ekranas per
> mažas. Va bendradarbis šalia sėdi su abaliu, pajūsinu karts nuo karto -
> nu kaip telefoną naudot tai liuks, bet jei nori ką inete pabrowsint -
> prisižlibinus sėdėt reikia. SGS2 kiek čiupinėjau - pats tas (nors mano
> pirštai trumpi).

Na man 4-4.3 irgi pats tas, maziau nenoreciau. Bet daugiau irgi pradeda
"tempti" nyksti.

Seip viskas priklauso nuo to ka dazniau veiki. Jei sedi kur nors autobuse
i telefona isikibes abiem letenelem, tai pofig tas nykstis. Viena ranka
laikai, kita baksnoji. Tada ir dydis labai patinka, nes daugiau matosi.

O jei taip vat einant pakeliui issitraukt is kisenes paziuret kas ten
raso meilus ar t.t. tai jau truputi kitaip. Nes turi gerai tilpti i
kisene (tame tarpe ir vasara) ir pageidautina, kad nereiketu antros
rankos (kuri gali buti uzimta).

--
kthxbai.