Tema: Re: Galaxy S2 vs. Razr
Autorius: spakainas
Data: 2012-01-12 08:37:39
Nu matai, man aifono pagrindinis minusas ir yra tame, kad jo ekranas per
mažas. Va bendradarbis šalia sėdi su abaliu, pajūsinu karts nuo karto -
nu kaip telefoną naudot tai liuks, bet jei nori ką inete pabrowsint -
prisižlibinus sėdėt reikia. SGS2 kiek čiupinėjau - pats tas (nors mano
pirštai trumpi).