Tema: Re: Reiks ir man pereiti ant tapsmoklio HELP
Autorius: Doxlas
Data: 2012-01-02 16:53:03
Aš turiu panašaus dydžio device - Dell Streak su 5 colių ekranu. Pirkau
daugiau kaip mažą tabletą negu telefoną, bet bandžiau naudotis ir kaip
telefonu. Tai šiaip visai naudojamas jei nešioji striukę - į jos kišenę
laisvai telpa net su dėklu. Vasarą reikėtų kokioj pederaskėj ar ant kaklo
kabinamoj tašytėj nešiotis. Sėdint ofise šnekėtis - be problemų, vairuojant
laikiklis ir bluetooth būtini. Vaikštant irgi gerokai patogiau bluetooth
ausinė, nei tokią plytą traukt iš kišenės/dėklo/tašės. Viena ranka tikrai
nepatogu valdyti - neužtenka pirštų ilgio, didelė rizika numest ant žemės.
Todėl man kasdieną patogiau tampytis gerokai labiau biudžetinį Huawėjų su
3.2 colio ekranu ir hardwarinėmis atsiliepimo ir ragelio padėjimo knopkėmis.