Tema: Re: Reiks ir man pereiti ant tapsmoklio HELP
Autorius: padugne
Data: 2011-12-29 15:27:55
On Thu, 29 Dec 2011 02:29:04 +0200, cooleris wrote:

> Dabar turiu Samsung D900 Bet jau baiginejasi:(
>
> Prioritetai Pokalbis Pokalbis Pokalbis Pokalbis Pokalbis Jei butu
> navigacija gali buti brangesnis Dar wifi nu belekokiu atveju reikia
> Laikau dzinsu desinej kisenej, taip kad ipadas numaus kelnes:) Gal kas

Tiesą pasakius, jei prioritetai yra pokalbis tai imk kokia nors Nokia
C5-03 ar C7. wifi man rodos jos turi, navigacija irgi. Del konstrukcines
specifikos batarke laiko ilgiau nei pas kitus tapsnoklius.

Seip ar taip, visu tu zumzungu, htc ir co radiotraktas ir seip garso
kokybei iki tikros nokijos dar toli shudais plaukt.

Kruvos appsu zinoma nerasi, bet lyg ir nepageidavai.

--
kthxbai.