Tema: Re: Vel omnis
Autorius: Korke
Data: 2011-06-14 13:53:09
cia kuris is jusu ten verslo klientas ? kazkoks extrininkas ? suprantu
dar atvirkstinis butu daromas keitimas..., o tai dabar "extrinis
verslinykas"

o tas dvi valandas tai kazkoks prisokelis is lempos pasake jei ka...

omnis savo isipareigojimus perkelt ar aprase kazkokiam pasirasytinam
dokumente ? jei taip - gali plesyt maike. Jei tik zodziu pasake, kad
veiks po paros.... tai rizikas isivertint reikia tam kuris gali patirt
nepatoguma del kitos puses pazado (o ne isipareigojimo) nevykdymo, nes
jokiu svertu ji paveikt neturi...apart cia paburimo...nu dar skundai.lt
lieka