Tema: Re: Vel omnis
Autorius: Korke
Data: 2011-06-14 13:11:10
kiek ant omnio nevarytumet sitoje vietoje siulau nem**** i bata be
reikalo... kazkas uzsilenke, tvarko gi... Kad callcentre mergas duxinsi
reikalas nepajudes greiciau.  Paciam pas konkurentus irgi reikejo vieno
verslo abonenta i prepaid'a numigruot... keiciau 3 korteles kol sutvarke.
Jei jau toks apipenas verslinykas tai kodel techniko...zabulio numerio
reikalauk. Nes cia ne nauja abonenta pajungt procedura ten visgi,
reikejo ta rizika isivertint.