Tema: Re: HQ nokia mokrofonai
Autorius: bleketas@work
Data: 2011-06-10 15:24:19
na iki plokstes patamsejimu tai niekas nekaitina. Is esmes dideliu chipu
neteko keisti ir nelabai manau kad apsimoka tokius darbus daryti. Pagal dydy
ir sudetinguma didziausias pakeistas chipas yra betty noskes. Iki siol
sekmingai veikia. Sim ic ,audio ic, klaviaturu ar lcd filtrai keiciasi be
parkiu ir be prehytu. Kazkada jau minejau kad problemu pasitaiko su
nuejusiais takeliais tik pas skenduolius, gal tokioje situacijoje ir padetu
prehyteris nzn. Nuimdamas ic visada pakaitinu su fenu visa plokste ir
aplink. Aikstele kur buvo schema pereinu su svininiu lydmetaliu o tada ja
nuvalau. Viskas buna svaru grazu ir vienas malonumas uzdedineti naujas
dalis. Del temperaturu nepakomentuosiu, pas mane visur skales su
skaiciukais, nera ekraniuku :)