Tema: Re: HQ nokia mokrofonai
Autorius: Veritas
Data: 2011-06-10 14:11:43
zinau,kad zmones su fenais normaliai chipus perlituoja laptopu,savo akimis
nemaciau to "normalumo". Telefonuose tik mazesni gabaritai,bet principai tie
patys.Bet,zinant dabartiniu daliu kokybe ir jei reiktu dar ten kelis kartus
ta pacia detale keisti,tai abejoju ar butu imanoma,jei pries tai  kazkas
keistu bile kaip. Na jei paprastas telefonas,tai po pirmo taisymo ir
sekancio sugedimo galima ismest,o jei geresnis telefonas ,tai visai nemiela
ziuret i perkaitintas,patamsejusias plokstes.Tai pasidalink technologija,man
idomu butu paskaityt ir ne man vienam,nes cia kiekvienas ,kas taiso turi
pats surast sau tinkama buda kuo kokybiskiau daryt.Kokia lituoklio
temperatura,kad nusivalo lydmetalis likes nuo plokstes,be pakaitinimo?Ar su
karstu oru pakaitini ,valydamas su lituokliu kontaktus?