Tema: Re: Omnio planai
Autorius: audrius
Data: 2011-06-11 01:16:14
jauciu pas juos liko tik otkatiniai klientai arbai visi "nauji" kuriuos vadybininkai suzvejoja telefonu, o su senais verslo pvz tele2 tai labai kalba ir pradeda parinti ir deretis keleta menesiu pries sutarties pabaiga
teledema is viso saskaitos stulbina, nepabijosiu sito zodzio - kainos kaip pas tele2, tik dar minimalus prakalbamas zymiai mazesnis, pirmasyk gavus saskaita, galvojau, kad nenaudojau telefono
is bites su 2 verslo numeriais buvo pabegta, nes nepasiule 6metu senumo abonentams jokios nuolaidos, i pagasdinima "iseisim pas kita operatoriu" sake "mes jusu nelaikom"... iseita i teledema, saskaitos taip 3x sumazejo, buvo mokama po 80-120Lt/men uz numeri bitej
o siaip tai is panasiu pasiulymu dabar labiausiai ziureciau tarptautiniu skambuciu kainas ir roumingus, nes nuskausmina nechujovai kartais