Tema: Re: Omnio planai
Autorius: amenox
Data: 2011-06-06 16:58:11
Man nereik 3 ct/min, mane pilnai tenkina standartiškas 19 ar koks ten būna,
man nereik tel už litą ir nereik Ineto už dyką. Jei dabar extroj telpu į 15,
kodėl dabar turėčiau mokėti 30? Išrinktieji Extroj kainuoja papildžius 10
Lt, normaliuose planuose turi imti plana nuo 30 Lt kad gaut išrinktuosius.
:) Mini plane išrinktųjų nėr, vadinas ant jų nepataupysi, tai tie 5 lt kartu
su Ineto paslauga finale išsilies į tuos pačius 30 Lt. Negana to neliko
jokių asmeninių ir ilgalaikių sutarčių, kad sužaidus ant ilgo termino
išsimušt geresnes sąlygas. Extra turiu praktiškai nuo jo atsiradimo ir kai
sumaniau pereit ant pastovaus abonimento Omnis man siūlo "optimalius"
planus. Pikta šiek tiek.