Tema: Re: Internetas iPad'e
Autorius: sansas | pix.lt
Data: 2011-06-06 09:28:56

> Taip. Labas yra geriausias pasirinkimas šiuo metu.

Gerai jau... įkalbėjai, reiks pasikeist kada, kai baigsis Pildyk suma.
Aš ir taip Bitinam lojalus daugiau, nei dešimtmetį.

> Na nesakyk, eiliniam zmogeliui pastoviai ieskotis tos gelezines
> pimpackos, ja kazkur kaisioti turetu
> buti ganetinai nepatogu + apkarpytos kortos be adapterio i dauguma
> telefonu ir neikisi.

Taip, faktas.
Beje, Eurocom turi micro SIM'us, kaip standartinę kortą, t.y. viduje yra
iškirtimai, belieka tik išsilaužyti, kaip kad SIM. Kadangi jų ryšys =
Bitė, tai irgi sprendimas. Kaina 9 Lt/1GB
(http://eurocom.lt/lt/p/pagrindinis-meniu/mobilusis-internetas/internetas-kompiuteryje).
Dar tik klausimas, kaip su paslaugų valdymu internetu.

> Naudokis labas korta, nuo 4 litu gal nenubiednesi?:)

tep